Kam rūpa Latvijas tauta?

Piektdiena, 20 Jūlijs, 2007

Pēc vakardienas nelāgā atgadījuma aizmirstot automašīnas logā ielikt stāvvietas atļauju un par to samaksāju 24 Ls (kā izteicās nevainīgais stāvvietas vīrs, kurš ieradās noņemt riteņa bloķētāju, tad pēc jaunajiem RD noteikumiem nav iespējamas nekādas atlaides, attiecīgi, ja esi aizmāršīgs, tad uz ro RD uzvārīsies. Vēl viņš piebilda, ka pēc jaunajiem RD noteikumiem pat otrādāk aplikta stāvvietas atļauja ir tas pats, ka vispār tādas nav). Tā nu esmu protams noskaities uz RD, taču tas man lika aizfilosofēties arī līdz tam – galu galā, kam es esmu svarīgs?!

Tā nu domāju un sapratu, ka valdībai no manis vajag tikai nodokļus, jo es viņiem nerūpu, piemērs kaut vai tas, ka tā vietā, lai manu nodokļnaudu izlietotu veiksmīgi paceļot Latvijas iedzīvotāju turības līmeni ieguldot šos nodokļus ražotņu atvēršanā, infrastruktūras pamatīgākā attīstībā, Latvijas valdība + RD šo naudu ieguldīs pilnīgi bezjēdzīga koncertzālē, kuru nepieciešams uzcelt ir tikai pašai Demokovai, jo par to noteikt varēs piebāzt savas kabatas, ka nu tikai! Bet, ko man šī koncertzāle kā nodokļu maksātājam dos? Uzliks tikai lielāku slogu maksāt nodokļus, lai atmaksātu šo pilnīgi nevajadzīgo parādu?

Vēl manis sūri grūti pelnītos nodokļus valdība vēlas ieguldīt nacionālajā bibliotēkā! It kā jau labs iegansts, bet sakiet, kāpēc ir jābūvē kaut kāda tizla paskata celtne, kas ne tikai bojās paskatu, bet būs arī daudz dārgāka, kā normāla, parasta celtne? Es varu atbildēt – kādam tas vairāk ļaus ielikt kabatā manus nomaksātos nodokļus!

Piebilstot pie manas droši vien bezjēdzīgās žēlošanās (jo man nav tik daudz naudas, lai es varētu aiziet uzlikt to uz galda un ietekmēt notiekošos procesus šajā valstī) to, ka Latvijā vīrieša pensionēšanās vecums ir 62 gadi, bet vidējais mūža ilgums – 66 gadi, tāpēc rodas jautājums – vai ir jēga maksāt nodokļus tiem idiotiem tur valdībā, lai tā vietā iekrātu naudu vidēji kādiem 5 gadiem un tos pašam notērēt, jo domāju, ka nodokļos nomaksājam daudz vairāk, kā mums nāktos krāt šiem pieciem bezrūpības gadiem. Ar to vēlējos uzsvērt, ka principā vienīgais labums no nodokļu maksāšanas šajā valstī arī paliek bezjēdzīgs.

Protams, vēl jau paliek sociālās garantijas maksājot nodokļus, bet par nožēlu jāpiebilst, ka es šobrīd arī maksājot nodokļus nejūtos īpaši droši, ka ja gadījumā man nāksies lūgt šo sociālo garantiju, kāds būs ieinteresēts par to…

Secinājumos ir sakāmi tikai daži vārdi – šī valsts reāli sux, un tikai tāpēc, ka esam ievēlējuši veselu plejādi ar idiotiem, kas uzskata mūs par idiotiem…

3 Responses to “Kam rūpa Latvijas tauta?”

  1. costello Says:

    Tam visam vēl klāt pieliekam to, ka bariņš “zaļo rūķīšu” tagad tiks pie netrafarētiem Subaru un varēs ikdienā tēlot Dīteru un Bonrādu.

  2. iivs Says:

    a es ko saku … jaatinaas prom no shiis valsts … un vispaar celjus buutu sataisiijushi, bezdarbniekiem jaunas darbavietas uzlikushi, paliidzeejushi tiem nabagiem, kas tv un radio “ziedojiet latu, lai uztaisiitu meiteniitei daargu, daargu operaaciju”, sataisiijushi vecaas maajas kuras juuk kopaa … baazh tik daudu kabataas, seezh savos glaunos kreeslos un gudri dirsh televiizijaa, ka valsts nabadziiga, pashi tikmeer norijushies kaa cuukas ar resniem veederiem, bieziem autinjiem un ar maaju juuras krastaa.

  3. kuku Says:

    LATVIJU LATVIJAI LATVILĀ


Komentēt

