SLINKUMS? Kas tas tāds?

Trešdiena, 12 Septembris, 2007

Hmm… Kāpēc K-Rauta + reklāmas guru – Stendzinieks (iespējams, kļūdos, bet man šķiet, ka viņš ir izdomājis šīs mulķības), man cenšas iestāstīt, ka es esmu aizmirsis, ko nozīmē vārds “SLINKUMS”?! Jo es skaidri zinu, ko tas nozīmē un esmu pārliecināts, ka to zināt arī Jūs!

6 Responses to “SLINKUMS? Kas tas tāds?”


  1. Nafig jābalso?

    Es NEPIEKRĪTU, ka mēs nezinam, kas ir slinkums. Zinam gan.

    P.S. Lai nobalsotu prasa OpenID.

  2. Toms Says:

    Tā ir tikai reklāma, un manuprāt, ļoti veiksmīga…

  3. Bubulis Says:

    es gan nezinu, kas var buut LJOTI veiksmiigs kampanjaa, kuraa man censhas iestaastiit, ka es esmu aizmirsis, ko noziimee vaards “SLINKUMS”, tas manupraat, ir diezgan stulbs veids, kaa reklameet uznjeemumu.

  4. Toms Says:

    Kā nu kuru uzrunā reklāma…
    Man tie neko neistāsta, bet drīzāk intriģē aiziet uz k-rautu… ja būtu tāda nepieciešamība, tad tas būtu pirmais būvmaterālu veikals uz kuru ietu…

  5. bes Says:

    Salīdzinot ar Nels reklāmu (mums krējuma, piena, maizes, ananāsu utt nav), šis ir labāks variants. Bet labāks tas bija sākuma stadijā. nu jau arī tiek rādīti maza kaķīša murdziņi.

  6. Bubulis Says:

    nelss vari nepiemineet – dabuut balvu par sliktaako gada reklaamu Latvijaa skjiet ir jaaprot!😀


Komentēt

