Pārdodu KAMAZ 6×6 par 3000 Ls

Ceturtdiena, 8 Novembris, 2007

sss.jpg

Pārdodu automašīnu KAMAZ, 1978. gads, motora tilpums 6 L, 6×6, labi manuālie logu pacēlāji, manuālā spoguļu regulācija, normāla augstuma sēdekļi, bez airbag, signalizāciju nevajag, jo nav mēģināts nozagt, jāslēdz katru durvi atsevišķi utt.. Cena 3000 Ls. Kas pirmais piesakās, tas pirmais brauc. Citu kamazu vairs nav.

10 Responses to “Pārdodu KAMAZ 6×6 par 3000 Ls”

  1. krizdabz Says:

    Albert, Tu nu gan esi viens riktīgs dirsējs!😀

  2. 0nkulis Says:

    krizdabz: bērnībā gribēji būt izmeklētājs? labi, ka par tādu nekļuvi. Citādi neko nespētu atrisināt…😀

  3. krizdabz Says:

    onkuli: Bērnībā es gribēju būt kosmonauts😛

    Edij: es gan domāju, ka Arturu..

    Albert: onkulis ir Tavs trieciennieks LV blogosfērā un stumj uz priekšu visas jūsu štelles?😉

  4. nombre.lv Says:

    Artūra vietā būtu pagodināts🙂

  5. artursmednis Says:

    Esmu pagodinaats.

    Onkuli, man tikko noraava shirmi tavs asais komentaars attieciibaa uz Krizdabu. Jociigs likaas…

  6. 0nkulis Says:

    artur: mes vienkaarshi esam ar kristapu runaajushi par to, kas ir kas, bet vinsh laikam tik un tā domā, ka zin labāk par mani.


Komentēt

